Voltooid!

I have a new wine which is launching into grocery stores.

I will run some influencer marketing to suppor the launch.

Now I need you to help me come up with a social media video for the influencer to record, the ideas I have already:

Unboxing video - The influcner will unbox the product showing off the wine etc.

COme shop with me video - the influncer will go into the grocery store, purchase the wine and talk about it with a voice over

Review - We will send the wine to the influncers who will drink it on camera and review it

Give me 3 more ideas

afzet
Zakelijk
Sociale media

Voortgang

6 stappen uitgevoerd!14,87 sec

Antwoord

Hier zijn drie extra ideeën voor video's op sociale media die de influencer zou kunnen opnemen om de lancering van uw nieuwe wijn te ondersteunen:

1. Food Pairing Recept Video: De influencer kan een korte video maken met een heerlijk recept dat goed bij de wijn past. Ze kunnen het gerecht voor de camera bereiden terwijl ze de smaakprofielen van de wijn bespreken en waarom deze de maaltijd aanvult. Dit toont niet alleen de wijn, maar moedigt kijkers ook aan om deze te overwegen voor hun volgende eetervaring.

2. Verhaal achter de schermen: De influencer kan de wijngaard of wijnmakerij bezoeken waar de wijn wordt geproduceerd (indien mogelijk) of een verhaal creëren dat het verhaal achter de wijn deelt. Dit kunnen interviews met wijnmakers zijn, proefnotities rechtstreeks van de bron of discussies over de gebruikte druivensoorten. Deze aanpak voegt een persoonlijk tintje toe en bouwt een band op met het publiek.

3. Wijnproeverij Uitdaging: De influencer kan een leuke en boeiende proeverij organiseren waarbij ze vrienden of familie uitnodigen om de wijn geblinddoekt te proeven. Ze kunnen deelnemers vragen om de smaken te raden of de wijn te beoordelen, en hun reacties op camera vast te leggen. Dit voegt een element van opwinding en spontaniteit toe, waardoor het vermakelijker wordt voor kijkers.

Deze ideeën kunnen variatie en diepgang toevoegen aan uw influencer-marketingcampagne, waardoor het product aantrekkelijker wordt voor potentiële klanten.